wiiiho

fyfan va kul de var. fick dock va med tanterna?
hahah va typ några 40 åringar som inte hade tagit körkort än?
hahh ena va iaf asrolig, blinkade när hon rattade
och satte armen på knappen som veva ner rutan utan att veta att hon gjorde de.
hahah skratta så jävla mycket
-
pappa och jag köpte de sista till köket och fyfan va snyggt de kommer bli.
jag och han har jobbat nästan hela eftermiddagen och kvällen med att få ihop de.
visst låter jag duktig? och de är jag också!
eftersom jag gick upp 5 och somnade typ två? så har jag varit sjukt övertrött nu ikväll.
mamma har varit asdryg när vi har jobbat och jag har garvat åt allt och ingenting.
mamma trodde jag hade druckit sa hon. härlig tjej.
-
allt gick dock över nu och skrattar inte alls, är på sämsta humöret.
aja. nu skriver jag så mycket så jag blir trött på mig själv
snygga bilder, sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0