åhnej, inte en till mössbild......

gissa vad det står på lappen, den som gör de får en puss
-
BESVIKEN PÅ MIN VÄN :( nejdå. gå och dö ebba.
red jättelångt idaaaag, träffade en söt tant också haha. så galopperade jag iväg när vi hade pratat klart.
hon ba: JAG BOR DÄR TILL HÖGER!!!!!!!!!!
jag baaaaaa hahah okeeeeeeej...
-
sen har jag gjort jättegoda pannkakor
-
nu borde jag plugga.
hahahahhh men sitter och skrattar åt mig själv. skulle skicka ett sms och skriva ett nanm på en person, men det blev recept istället och de såg så kul ut så jag var tungen att skricka det så ändå.
sen skratta lite åt mig själv. tänk er att heta recept... hej recept :)
-
nu blev jag sugen på något, typ ett recept. eller ett äpple.
hejråååå

Kommentarer
Postat av: ebba

hahaha om du säger att du blev sugen på recept? menar du de jag tror du menar ;)

2011-03-17 @ 21:23:43
URL: http://ebbafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0