ida kör av vägen

skulle ju berätta om de igår, men va skärrad ganska hela dagen. rätt chokad liksom.
skulle köra min syster och hennes kompis till avesta och på hemvägen gick de ganska fel.
körde på 100väg, sen sa mamma att vi kunde köra av en avfart tidigare så de blev gansla plötsligt.
men saktade in ganska mycket (kändes det som) och de kom trafik på andra sidan eftersom de va en vänstersväng.
jag fick hjärnsläpp och tänkte "jag kan inte stanna, jag måste köra" så jag svängde i typ 70, fick sladd och åkte av vägen in i en snödriva.
blev jätte chokad och fattade inte vad som hänt först. så mamma och jag ba satt där helt tysta fösrt sen ba
"IDA VAD GÖR DU!?!"
och jag fattade verkligen inte vad som hade hänt. ingen av oss skadade oss och bilen va också hel.
fick inte loss bilen först så vi "liftade" hem och åkte tillbaka senare med spadar och sånt.
det kunde slutat värre, så tur att det inte gjorde det. ändå läskig grej...
typ sådär kände jag mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0