PONNYN

idag var visst idrotten inställd, haha skönt :o
hade bara en lektion på morgonen sen åkta jag upp till charm.
-
red först vanligt dressyrpass vilket gick bra! sendan blev jag ensam i ridhuset så tog av honom allting och provande lite frihetsdressyr!
först förstod han inte riktigt, men efter ett tag fattade han poängen mer och mer iallafall.
hade små godisbitar i fickan, och ett dressyrspö som jag "pekade" vart han skulle och vad han skulle göra.
kallade jag på honom kom han in till mig. superkul!
med lite mer träning, så blir det ännu bättre. det var ju första gången för både mig och honom.
-
nu har jag varit hemma ett tag och nu blev precis min så kallade lunch klar. pommes och baguette.
hahah, ska bli hur gott som helst.
vi hörs senare!
bananaas! hjälmfrilla också, försökte dölja den lite haha
lovelovelove

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

sv; haha, tack :D

2011-03-30 @ 14:58:45
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0