heeeej blöggen

inte haft tid med dig:)

igår hade jag en asrolig kväll med mina vänner Angelica och frida. åkte Fridas mammas bil till Västerås. hahahha asrolig bil, helt hög.
skulle käka på Max, sen när jag skulle betala funkade inte mitt kort :))))))
fattade inte vad felet var eftersom jag visste att jag hade pengar.
blev utan mat iallafall.
tänkte prova på donken istället men då hade jag blivit osugen så vi softade i drive-inluckan. de va de roligaste, skratta sönder där.

idag vaknade jag med sjuk huvudvärk. Så blev hemma vilket va asonödigt för mådde bra sen. har haft en mysig dag med pojkvän också. jag är kääääär. :)

ebba har nyss gått, vi gick en walk och sedan hem till mig för icke kladdig kladdkaka och värsta pojkvänsakademin. mysig vän!

drog allt lite kort nu bara för att jag känner mig typ skyldig att göra de? haha varför. nu vill jag ha helg för den kommer bli så bra så bra:)
sovgott va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0