lite seriösa nattankar

jag är inte perfekt, jag gör misstag. jag ser de oftast inte som något dåligt för av alla misstag jag gjort har jag lärt mig något av. jag har faktiskt utvecklats som människa på grund av det. alla har sina bra sidor och sina dåliga och jag hoppas folk runt omkring mig kan leva med mina båda. och om inte, så okej. men du kommer ändå inte hitta någon som bara har bra sidor. de finns ingen i hela denna värld som har det. jag vill att folk ska vara nöjda med de man har och förstå någon gång att människor tar snesteg. men ge de då en chans att rätta upp de där snesteget, om de är de den vill. jag syftar inte på någon speciell händelse just nu som hänt, jag vill bara få ur mig detta. och kom ihåg: du väljer själv dina konflikter. tänk efter ibland om något dåligt dyker upp, är det värt att ens ta en diskussion om detta? vad leder det till? jag slår vad om att ni knappt kommer komma ihåg vad ni började bråka om sedan.
kom ihåg att de du har, vänskap och kärlek. de är värt mycket så behåll det och var rädd om det. godnatt<3


Kommentarer
Postat av: P

<3

2011-11-01 @ 06:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0