borttappat legg och kontokort..

.. men annars så. dans och roligt nytt folk gjorde min kväll. jag hade kul.
den avslutades väldigt bra också hos en sötis. efter att jag hade väntat på
en 20 minuter försenad buss i kylan.
-
tur att jag tog vinterjacka annars hade jag säkert dött, iallafall nästan.
och just det, en snäll kille såg att jag hade glömt mina nycklar på bussen dit också,
han kom dit vi va sen och undrade om jag saknade nåt. jag hade inte ens märkt att de var borta.
-
efter att philip hade släppt av mig hemma så hittade jag inte min mobil?
några minuter senare knackade de på dörren och där stod han med min mobil.
-
låter de som jag är dement? :)):):)
jag är det, i förtid.
så såg jag uuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0