Långt för att jag har tråkigt

Ellinor kom runt nio igår, hon förfestade lite med sig själv här haha. Sen åkte jag, mammaida alltså, och lämnade av henne vid annedahl. Sen cyklade jag hem och sov men blev väckt av henne runt 4. Rackarns unge att komma hem så sent. Ajabaja moster Maja.
Åkte till praktiken vid 7 imorse och kom hem typ 11, hon låg och sov då. Va inte alls avis!

Åkte och hämtade tapeter med m&p och lagade pannkakor. Nu är jag tillbaka på praktiken igen och slutar 9 ikväll. Gud så kul. Men sen går jag ingen mer helg :)

Anledningen till att jag skriver allt detta långa och onödiga är för att de just nu är dött här. Människan mitt emot mig säger inte ett ord, och började bli trött på att de bara va jag som pratade...
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: världens bästa dotter

förlåt mammaida. kommer hem tre nästa gång!

2011-10-02 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0