ba massa text om nån bryr sig!

hahahahaahha, bra bolggare!
aja, de senaste dagarna då? helgen va väl... roligast innan hos jannica! sen va de sådääääär.
kom hem 7 på morgonen så låter ju som jag hade kul? men hade en låååång pratstund i soffan med en liten person!
haha asmysigt, ställde klockan på typ 5 också sen ba "när den ringer går vi"
kom iväg tillslut. gick på stora vägen och de kom inte en bil knappt. skön känsla.
-
sen har jag tränat i veckan och de gick så bra! tävling i helgen va!
skolan är sämre än vanligt, jag har gått och blivit sjuk också.
men måste gå imorgon så de är tur att vi har kort dag.
-
fett onödigt jag skriver nu men kan ju va superkul att läsa ju!!!!!!!!! skoja.
HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0