BRA BLOGGNING VA?

eller inte kanske:) fredagen sög, så hade inge mer flyt liksom.

igår blev en rolig kväll tillslut! va till Avesta med några tjejer. de blev massa strul när vi skulle köpa biljetter till tåget, jag ida och carro sprang och hann med de, vilket inte resten gjorde! haha jag fick panik typ.. men dom fick skjuts och jag och ida fick åka gratis. snäll konduktör! när vi skulle ringa och beställa pizza så tyckte alla att Felicia lät så rolig så vi satt och skratta i bakgrunden. när hennes syster åkte och hämtade pizzorna trodde dom på pizzan att vi va några småungar som hade busringt dom. hahaha så jävla roligt.

sen va vi på någon lokalfest som totalt sög i början men blev rolig när vi öste till där på slutet! bra tjejer.

vaknade upp hos philip idag, han va extra mysig imorse, vet inte varför men hur kramig och gosig som helst och sa massa söta saker. sånt gör en glad.

red lektion på ridskolehäst senare. gick bra, så kul att rida en häst som kan! haha nej men han blev väldigt fin och hoppade bra:) efter de körde vi årsmöte med US.
hem och duschade och åkte sen ut till philip med godis så mös vi framför en film. GOS.
nöjd med helgen. och nu har jag tänt massa ljus på mitt rum, och sängen är renbäddad. älskar livet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0