sömnlös

ligger i sängen och kan inte sova. kan bero på min konstiga natt igår. berättade aldrig om den. de va de sjukaste.
typ vid 12 fick jag ett konstigt sms av Linn, och av anledningar jag inte tänker ta upp här så va jag tvungen att åka till henne. sagt och gjort. sätter mig i bilen och åker iväg. hon bor i västerfärnebo och har aldrig varit där, hemma hos henne alltså, så när jag närmade mig frågade jag om vägen.
förlåt Linn men SÄMSTA vägbeskrivningen någonsin haha. åkte bara fel och tillslut dog min telefon..

fanns inte så mycket mer att göra än att åka hem igen, utan att ens träffat henne.. haha alltså? de va värsta ovädret också så körde sakta. va väl hemma igen efter två kanske.
ganska osmarta tjejer.

måste försöka sova nu, ska upp tidigt imorgon och skjutsa mamma. senare ska jag färga utväxten, LÄNGTAR! ser förjävlig ut i håret just nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0