herre gud..

kan inte sova så har kollat runt på några olika personers Facebook.

läste om ett par som firade en vecka tsm. come on? en vecka? det väl gulligt, men idag hade de gjort slut tydligen. och de hade skrivit mil långa saker till varann innan så hela Facebook kunde se. "älskar dig så mycket du och jag föralltid, kommer aldrig svika dig, du är så underbar, vi ska alltid va tsm"
osv, plus mist 100 hjärtan i varannan mening<3<3<3<3<3333333 och de har varit tsm en vecka:)))))

vill ni veta vad som va mest hemskt? de va inte 14, de va lika gamla som mig, 18 år. jag förstår 14:åringar som håller på sådär, men alltså herre gud, 18 år.. EFTER EN VECKA KÄNNER MAN FÖRFAN INTE ENS VARANN. hur kan man älska någon så fort och veta att man vill dela sitt liv med den personen? ALLTSÅ HALLÅ? jag tror inte jag känner min philip helt och fullt än och vi har snart träffats i två år. eller a, minus ett halvår då när vi inte träffades men ni förstår vad jag menar. han förvånar mig fortfarande ibland med saker, både bra och dåliga. mest bra.
kärlek är så mycket mer än att bara skriva massa ord till varandra, förstår inte hur man kan göra sådär mot kärleken. som om de vore ett skämt. vill man säga såna där saker ska man vara säker på att de är de man vill, tycker jag. man ska inte säga de för stunden och för att de ska låta bra.
är lite upprörd, förlåt men kommer aldrig förstå mig på de där.

lägger upp bilder från helgen imorgon. de har varit en bra helg som inte kunde ha slutat bättre. ska försöka sova igen nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0