bambadam!!! här kommer en underbar mobilblogg IGEN

som Ebba skulle sagt.
har förövrigt lekt lite med henne ikväll.

min dag har gått superfort, vet inte vad som hände så den flög iväg sådär. skönt de iallafall. jag fick åka med pappa hem så kom hem lite tidigare än om jag hade åkt bussen, dannis åkte med också!

åt godaste maten hemma, lax. underbart. så längtar till min matlåda imorgon haha. dags för sömn så man orkar ta sig upp fem imorgon. godnatt hälsningar från en otroligt rolig blogg. ni ba älskar de, de vet jag.

dagens plus va maten hemma och att de luktade sommarregn när jag cyklade hem. inte mycket, man man kunde ana den lukten. BÄSTA. sommar kom nu

alltså va i helvete, rörigt de blev här så nu ger jag mig. GODNATT

(hahhahah så publicerades de inte ens igår som de skulle)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0