jag måste skriva av mig lite

för jag blir så trött, så trött på alla människor som snackar. snälla, prata med MIG och inte andra för att få reda på saker. de blir så lätt missförstånd. och ni som vill förstöra för folk borde lägga ner med energi på att skaffa er ett eget liv ni kan bry er om.
vet att många salabor läser min blogg, så SNÄLLA ni. försök. jag försöker även fast jag själv inte är perfekt. VEM TJÄNAR PÅ DE I SLUTÄNDAN? ingen. förutom om de gör någon glad att förstöra något fint. förstör en blomma eller något istället då om de får er att må bättre. blir faktiskt irriterad nu. jag tar inte illa upp om någon har nåt den vill fråga. lovar. :) tar de gärna så istället för att få höra saker på omvägar. TACK OCH HEJ NU BLIR DE LITE BILDER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0