kände verkligen inte för att blogga tidigare

blev på dåligt humör! skriver lite nu iallafall.
praktiken gick bra förutom att jag nästan svimmade på morgonen, haha. började må illa under en undersökning och tillslut va de bäcksvart för ögonen! sen låg jag ett tag och kallsvettades och skaka på en undersökningssäng.
jag ska nog inte va på sjukhus ;) förutom de gick dagen bra och fort. fick dock åka buss hem vilket jag inte räknat med..

hästen gick kanon idag! träffade även hästen jag kanske ska rida lite när charm inte finns hos mig längre. blandade känslor.

skyndade mig hem för dusch och mat sen kom philip. åkte till emma och Simon och kollade lite på resor! Cypern eller Turkiet?

nu ska jag sova, får sova länge imorgon. ska gå natt. natti

sommar tack..


Kommentarer
Postat av: Dannis

Vad är de för häst du kanske ska börja rida? :)

2012-03-28 @ 13:03:19
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0