mysdag igår

tog en timmes PW mitt på dagen, superskönt. sen duschade jag och så bestämde jag och Angelica att vi skulle ta en sväng på stan, så då gick jag ner dit också. de är några kilometer iallafall. vi gick runt lite sen gick även vi en promenad. kollade på hennes nya lägenhet osv, kommer vara där en hel del i sommar känner jag! helt perfekt.

sen blev vi himla hungriga, så vi lyckades skrapa ihop till en pizza haha! så där försvann väl de vi hade gått av oss.. men men!
philip hämtade mig sen så åkte vi hem till honom och sov.

nu är jag helt ensam i deras hus så nu lutar de åt en promenad från isätra till Sala! de blir en bit. hörs sen. puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0