ok roliga drömmar?

ALLTSÅ ALLA DESSA SJUKA DRÖMMAR JAG DRÖMT DE SENASTE NÄTTERNA? jag brukar inte drömma, men nu verkar jag ta igen de.
har drömt att jag varit sjukt förbannad på Ebba, att jag stått och skrikigt på henne att hon ska dra medan hon stod och ville krama mig med gråten i halsen.

sen drömde jag att jag skulle gå ett spökhus och helt plötsligt skulle man lösa nån mysterium inne i spökhuset och jag hittade en blobb, ni vet en figur som är typ gjord av gelé, och rund? skitsöt!

sen drömde jag att jag låg på sjukhus och där va alla bara allmänt konstiga. jag gick fast jag inte fick, hade slangar kvar och grejer. ett tag va jag i farmor och farfars skog. men sen gick jag tillbaka till sjukhuset igen? och gjorde rent min säng plus att jag sov ute i korridoren.

sen drömde jag att jag åkte till Västerås med nettan och hon körde som en jävla galning. typ 180 i rondeller och svängar så vi körde knappt på vägen. jag va livrädd men hon stannade inte, tillslut hoppade jag ur bilen när hon laddade upp för ännu en rivstart. låg på marken och bara skaka sen sa jag "nästa gång kör jag"

sen kom vi till Västerås och där träffade jag Ebba och love, love hade tagit körkort så vi åkte hem till honom och hans ASFRÄSCHA lägenhet som han tydligen fått av sin svinrika pappa, plus ett skåp med massa dyra slipsar. så hade han massa dyrt vin också.

sen skulle jag hem då träffade jag min gamla klasskompis Lisa, så va vi på värsta vattenlandet som va ungefär som en hinderbana och den va verkligen jättejobbig.

sen har jag ett svagt minne av en hajdröm, HATAR hajar så glad att jag inte kommer ihåg så mycket.
aja, undra om nån orkade läsa, ville bara få allt ur mig. kanske lägger upp lite bilder från helgen senare.


Kommentarer
Postat av: Dannis

hahahaha du gav mig ett gott skratt kan jag säga!! dela med dig mer utav dina drömmar tycker jag ;)

2012-03-20 @ 20:45:45
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0